המדריך השלם לקמפיין מודעות מסנג’ר

שתפו!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
במהלך שנת 2020, מודעות מסנג’ר פייסבוק היו האובייקט שגדל הכי הרבה תחת אפשרויות הקמפיינים של פייסבוק.
במדריך הנוכחי אסביר איך תצליחו גם אתם לשלוט בנושא הודעות המסנג’ר ולהשתמש בהם ככלי מרכזי בקמפיינים שלכם בשנת 2021.

 

בעקרון יש 3 דרכים לפרסום בפייסבוק מסנגר:

  • מודעה בקמפיין הודעות במסנג’ר אינבוקס או מסנג’ר סטורי
  • מודעה ממומנת משולב עם רימרקטינג
  • מודעות מסוג המרה במסנג’ר אינבוקס


וקצת יותר בהרחבה:

  • במודעות מסנג’ר סטורי, המודעות יופיעו בתוך התיבה של המסנג’ר בין השיחות השונות או בין סטורי שונים שתציצו בהם.
  • קמפיין מודעה ממומנת הוא קמפיין בוא תוכלו לטרגט ישרות את האנשים שיצרו קשר עם העסק שלכם בעבר דרך המסנג’ר.
  • בקמפיין ההמרה, תוכלו להיעזר בכפתור הנעה לפעולה ששולח ישירות לכפתור מסנג’ר כדי להתחיל שיחה עם הדף שלכם. זה הפורמט העיקרי עליו נדבר במאמר הנוכחי.

 

 

מה היא הדרך הטובה ביותר לשימוש במודעות מסנגר ב- 2021?

השימוש של בתי עסק בפרסום בפייסבוק עם שימוש במסנג’ר הולך וגובר ואפילו למטרות שונות שאליהם הם יכוונו.
מפילוח הנתונים שעברתי עליהם, הגעתי למסקנה – כאשר לקוחות יוצרים מעורבות עם מותגים ועסקים שונים דרך המסנג’ר  הסיכוי לסגירת מכירה גדל פי 3!

 

רוב העסקים משתמשים במסנג’ר עבור:

  • יצירת קשר ולשוחח עם הלקוחות פוטנציאליים שלהם.
  • ייעול מסע הלקוח מול העסק שלכם.
  • יצירת לידים חמים יותר.

 

כדי להשיג זאת, ראשית עליכם לנתב את הקהל אל תיבת המסנג’ר שלכם.
פורמט המודעות של מסנג’ר יאפשר לכם להעביר תנועה ישירות אל המסנג’ר שלכם.
ניתן להשתמש בסוג המודעה הזה לכל האפליקציות והשירותים של פייסבוק.

מיקומים אפשריים עבור הקמפיין:

  • Instagram news feed
  • Facebook news feed
  • Instagram stories
  • Facebook stories
  • Messenger stories

 

אם אתם כבר מפרסמים את העסק שלכם בפייסבוק, אתם כבר מכירים את היכולת של התפוצה במודעות.
אני ממליץ להשתמש בקהלי LAL (Look A Like) במטרת קמפיין כזה, הם יעזרו לכם להגיע לקהל גדול יותר ויביאו את התוצאות הרצויות לידי ביטוי.

 

אוקיי, עכשיו נשאר לנו רק להבין איך יוצרים את הפרסום שדיברנו עליו עד כה. יאללה תהדקו חגורות!

 

שלב 1: הגדירו את מטרת הקמפיין שלכם

בין אם המטרה שלכם היא לייצר רשימת תפוצה, לידים או מכירה ישירה, חשוב מאוד לייצר הגדרה מדויקת לטובת מטרת הקמפיין. כך תהיו מדויקים ותוכלו לתכנן את עצמכם כמו שצריך כדי לייצר לעצמכם תוצאות טובות.

 

שלב 2: מיטוב סוג הקמפיין הנבחר

כמובן נבחר בסוג הקמפיין – קמפיין הודעות, לאחר מכן שימו לב כי בחרתם באופציה של Click-to-Messenger.

 

 

שלב 3: צרו תזרים שיחה עם הלקוחות הפוטנציאליים

תזרים שיחה הוא צעד חשוב ביותר, במיוחד אם עובדים בקמפיין מסנג’ר, כי שם בעצם קיימת כל מהות הקמפיין.
זוהי הדרך שלכם לייצר הצלחה מדויקת ואיכותית.

את השלב האחרון בו תייצרו מודעה איכותית אני משאיר לכם ולקריאייטיב שתדעו לייצר בהתאם. מוסיף דגש חשוב – לייצר קריאה לפעולה במסר על מנת שידעו שיש צורך בשליחת ההודעה לעמוד העסקי כדי לקבל את ההטבה/שירות שהם מעוניינים בו!

 

עכשיו קצת מסקנות

מודעות מסנג’ר הם אופציה דיי חשובה עבור מפרסמים במערכת הפרסום של פייסבוק. סוג הקמפיין הזה מאשר לכם קשר ישיר, מזורז ומדויק עם הלקוחות המתעניינים שלכם. לכן יצירת הקשר ופלואו השיחה שתוכלו לתכנן הם חשובים כדי לייצר לעצמכם תוצאות טובות ומכך לגזור לא מעט הכנסה ישירות מסוג הקמפיין הזה.

 

 

בדוגמא הנ”ל, אפשר לשים לב לכמות ההודעות שנשלחו (651) ולכמות הריפליי (התכתבויות עם הלקוחות במסנג’ר – 2,269). לכן כשקמפיין המסנג’ר עובד טוב ופלואו השיחה הוא נכון, התוצאות באות לידי ביטוי!