מחפשים להתעדכן בכל מה שחדש בעולם הדיגיטל? הבלוג הזה בשבילכם!

בבלוג תקבלו הצצה לחידושים ויכולות חדשות שמערכות הפרסום החדשות מוציאות ועם אצבע על הדופק לכל החידושים האפשריים כדי שלא תשארו מאחור. קריאה מהנה!

כיצד להפיק את המרב מלינקדאין

רוצים לפתח קשרים בלינקדאין שיובילו ללקוחות חדשים? מחפשים אסטרטגיה להעביר את התכנים שלכם הלאה לעוקבים חדשים? הנה דרך יצירתית להפיק יותר מהפעילות בלינקדאין.

קרא עוד »

כיצד לטרגט קהלי מתחרים ב'מטא'

במאמר נראה כיצד לחקור את אסטרטגיות מיקוד הקהל שלהם. על ידי ניתוח מסעות הפרסום של המתחרים, תוכלו לקבל תובנות לגבי הדמוגרפיה של הקהל, תחומי העניין, ההתנהגויות שלהם ועוד.

קרא עוד »

הבינה המלאכותית כאן, מה הם השינויים?

בינה מלאכותית (AI) היא תחום מתקדם שצומח במהירות ומצליח לשנות תחומים רבים. זה כרוך בסימולציה של אינטליגנציה אנושית במכונות שמתוכנתות לחשוב ולפעול כמו בני אדם. עם פוטנציאל לשנות עוד המון תעשיות ותחומים רבים, כולל שירותי בריאות, תחבורה וחינוך.   לבינה מלאכותית יש פוטנציאל לחולל מהפכה בהיבטים רבים בחיינו, משירותי בריאות

קרא עוד »

איך לייצר חשיפה גדולה יותר באינסטגרם

אם יש לכם חשבון אינסטגרם עסקי, כנראה שגם אתם שמתם לב לצניחה החופשית של החשיפה האורגנית בפוסטים שלכם. במיוחד לאחרונה. לפעמים אתם אפילו לא מצליחים להגיע לקהל הרגיל שלכם, הקהל הזה שבניתם כל השנים, אלו שעוקבים אחרי המשתמש שלכם. פה מגיע הרגע שהקריזה כבר עולה לראש! אנחנו כמובן יכולים ללכת

קרא עוד »

10 הכלים המובילים למעקב אחר דירוג מילות מפתח לאתר שלכם

באופטימיזציה למנועי חיפוש של אתרים, פיתוח אסטרטגיית מילות מפתח חזקה חשובה מאוד. אסטרטגיית מילות מפתח זו חייבת לספק שני דברים חשובים: הם חייבים להיות מתאימים לתוכן שלך וגם דירוג האתר שלך עבור מילת מפתח זו חשוב. כלים רבים פותחו כדי לסייע בקידום אתרים, ומספר רב של כלים אכן גם קיימים

קרא עוד »

האלגוריתם של אינסטגרם – הסודות הגדולים

האלגוריתם של אינסטגרם הוא אחד מסודות היקום הגדולים ביותר, סוד שהרבה אנשים היו רוצים לדעת. המאמר הזה נועד לעזור לכם להבין טוב יותר איך המערכת של אינסטגרם עובדת. יש המון חצאי אמיתות שמתפרסמות ברשת, לכן זה חשוב שנעזור לאנשים להבין איך באמת עובדת המערכת.

קרא עוד »

המדריך השלם לקמפיין מודעות מסנג'ר

במהלך שנת 2020, מודעות מסנג'ר היו האובייקט שגדל הכי הרבה תחת אפשרויות הקמפיינים של פייסבוק. במדריך הנוכחי אסביר איך תצליחו גם אתם לשלוט בנושא הודעות המסנג'ר ולהשתמש בהם ככלי מרכזי בקמפיינים שלהם ב- 2021.

קרא עוד »

החוקים החשובים ליצירת דף נחיתה איכותי

בשנים האחרונות דפי הנחיתה הפכו לחלק חשוב בהבלטת הלקוח ברשתות החברתיות. דף נחיתה יכול להיות כלי פרסום מתאים על מנת לפרסם מוצרים או שירותים חדשים שהם רוצים לשווק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. הנה כמה חוקים וכללים שאני ממליץ לעבוד לפיהם כדי לייצר דף נחיתה מצוין!

קרא עוד »