איבנטים והטמעת פיקסל פייסבוק בחנות דיגיטלית

שתפו!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

אם אתם בונים או מתחילים לעבוד עם חנות קומרס באונליין, אז אתם בוודאי יודעים שפיקסל פייסבוק הוא אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים להתקין באתר שלכם לפני שיעלה לאוויר. הפיקסל נועד בעיקר כדי לייצר לכם דאטה ומעקב אחרי פעילות הגולשים באתר שלכם, על מנת שתוכלו לנצל זאת להפקת תוצאות טובות יותר בקמפיינים העתידיים לבוא.

 

אחד הדטאות החשובות ביותר שניתן  לייצא בזכות הפיקסל, יגיע באמצעות האיבנטים השונים שאותם תוכלו לייצר כדי שהפיקסל יזהה ויבין לאיזה מהדפים הגולשים שלכם הגיעו. כאשר לכל דף נוכל להתאים את סוג האיבנט המתאים לו, כך נוכל להבין גם את מסע הלקוח בהתאם ולהכין פתרונות שונים בהמשך.

 

איבנטים בפייסבוק שיעזרו לכם לייצר המרות

 

הדרך הרגילה שרובנו מכירים היא כזו:
גולשים מבקרים באתר ורואים מוצר שהם אוהבים, הם נכנסים לעמוד המוצר ואז כמובן רואים את כל המרכיבים של המוצר, כולל מחיר, עלות משלוח וכו’. אז הם אמורים להוסיף את המוצר לעגלת הקניות שלהם באתר, כמובן שלאחר מכן הם אמורים להגיע לדף תשלום ולהשלים רכישה. כאשר המקום הסופי אליו ינווט הגולש הוא דף תודה על רכישה ופרטי משלוח על פי מה שבחר.

 

ועכשיו בתרגום לשפת האיבנטים והסדר הנכון לשוחרי הקמפיינים מבינינו:
View Content, AddToCart, InitiateCheckout, AddPaymentInfo, Purchase.

 


פייסבוק פיקסל איבנט:
ViewContent

המטרה של האיבנט מהסוג הזה הוא לעקוב אחרי המוצרים ומי מהם נצפה.
זהו אחד האבנטים החשובים ביותר לאתרי חנות קומרס, כדי להבין לאיזה מהמוצרים יש חשיפה גדולה וטובה יותר.

 

היכן מטמיעים באתר?
בכל עמוד באתר בו יש מוצרים שונים.


פייסבוק פיקסל איבנט:
AddToCart

המטרה של האיבנט מהסוג הזה הוא להבין איזה מהמוצרים אנשים סימנו בתור ‘הוספה לעגלה’.
היכן מטמיעים באתר?

 

בכל כפתור באתר של המוצרים השונים.


פייסבוק פיקסל איבנט:
InitiateCheckout

כפתור ‘צ’קהאוט’ הוא הכרחי במעקב אחרי פעילות הגולשים באתר והפלואו שלהם בגלישה באתר בעת הניסיון שלהם בקניית אחד המוצרים באתר שלכם.

 

היכן מטמיעים באתר?
את איבנט ‘צ’קהאוט’ חשוב להטמיע על כפתור הקניה בעת לחיצה על תשלום מצד הלקוח.


פייסבוק פיקסל איבנט:
Add Payment Info

השימוש באיבנט הזה מגיע כאשר הלקוח מגיע למסך הזמנת אמצעי תשלום (אשראי) או מועבר לעמוד אחר/צד שלישי של גביית תשלום כגון – פייפל.

 

היכן מטמיעים באתר?
פה זה כבר תלוי באיך בניתם את החנות שלכם באתר.
כאשר המטרה שלכם היא לירות את האיבנט הזה רק כשהלקוח הגיע לאופציית הכנסת פרטי תשלום.


פייסבוק פיקסל איבנט:
Purchase

איבנט ה’רכישה’ יקבל ייצוג וחיים משלו אך ורק כאשר הלקוח השלים רכישה מלאה באתר שלכם.

 

היכן מטמיעים באתר?
האופציה הכי בטוחה היא להטמיע את הקוד בדף התודה אליו מגיעים אחרי הרכישה.


בחינת האיבנטים בפייסבוק פיקסל

 

לאחר שתטמיעו את כל האיבנטים בצורה הנכונה תצטרכו לבדוק ולהבטיח את הפעולות הבאות:
1. הפעולה מתבצעת נכונה בעמודים שסימנתם.
2. שאתם מקבלים את האינפורמציה הנכונה בהתאם.
3. שהאיבנטים מייצרים את מה שביקשתם מהם לבדוק על פעילות הגולשים באתר.

 

 

לייצר את המקסימום מהפיקסל שלכם

 

לאחר הטמעת הפיקסל, כאן מתחילה המסיבה האמיתית. עכשיו מתחילים החיים באמת והנה כמה דרכים להבין אם הטמעתם את הפיקסל בדרך הנכונה:
1. להתקין על הכרום שלכם (אם במקרה עדיין לא קיים) את התוסף – Pixel Helper.
2. יצירת קהלים מותאמים אישית דרך מערכת הפרסום של פייסבוק בלשונית ‘קהלים’.
3. יצירת קהלי לוק-אלייק על בסיס הקהלים המותאמים על פי סעיף 2.
4. הרצת מודעות דינמיות בקמפיינים בפייסבוק.

 

 

מקווה שהמדריך הקצר עזר לכם לסדר עוד כמה דברים בנושא הפיקסל והאיבנטים כדי שתצליחו להפיק מהם את המיטב בצורה הכי טובה עבורכם ועבור הלקוחות שלכם. מפה השמיים הם הגבול, בהצלחה!