איך לייצר חשיפה גדולה יותר באינסטגרם

שתפו!

אם יש לכם חשבון אינסטגרם עסקי, כנראה שגם אתם שמתם לב לצניחה החופשית של החשיפה האורגנית בפוסטים שלכם. במיוחד לאחרונה. לפעמים אתם אפילו לא מצליחים להגיע לקהל הרגיל שלכם, הקהל הזה שבניתם כל השנים, אלו שעוקבים אחרי המשתמש שלכם. פה מגיע הרגע שהקריזה כבר עולה לראש!

אנחנו כמובן יכולים ללכת ולנסות קידום פוסטים בדרך של קידום ממומן, אבל אפשר גם לשחק את המשחק חכם ולנסות להגדיל את החשיפה האורגנית באינסטגרם.

 

נתחיל רגע מההגדרה הבסיסית, חשיפה באינסטגרם – מה זה אומר?

חשיפה היא יחידת המדידה שמראה כמה משתמשים יוניקים/יחידנים ראו את התוכן שלכם.

אפשר להניח שההגדרה הזו מתייחסת לכל החשיפה בפרופיל האינסטגרם שלכם, אבל משווקים דיגיטליים, ינסו ברוב המקרים לפרק את החשיפה למקרים מדויקים לצרכי מדידה (חשיפה של פוסט בודד, חשיפה בתשלום או אורגנית ועוד).

חשיפה אורגנית היא בעצם כל החשיפה שאתם מקבלים בחינם. וכמובן פה גם מגיע אלמנט הזמן. בין אם זה הזמן שלכם שאתם "מבזבזים" ברחבי רשת האינסטגרם או אפילו בין אם בהכנה בקריאייטיב של פוסט, סטורי או רילס שאתם מתכננים להעלות. וכמובן שעדיין לא תוציאו על זה את הכסף בפרסום ממומן.

ללא קשר למטרה הסופית שלכם, בין אם היא הגדלת כמות המכירות או אפילו הכרת המותג שלכם, חשיפה היא אחד הדברים שאסור לכם לוותר עליה. אחרי הכל, כל עסק צריך שיראו אותו ויכירו אותו כמה שיותר, נכון?

כדי להגדיל את החשיפה האורגנית שלכם, אתם חייבים לייצר שיח בתגובות ולעודד אנשים לעשות לכם לייק, שיתוף או לשמור את התוכן שלכם. ככה האלגוריתם של אינסטגרם יאהב אתכם יותר.

 

אז איך האלגוריתם של אינסטגרם באמת עובד?

האלגוריתם של אינסטגרם מתוכנת לכך שאתם תעניינו את הקהל שלכם כדי להופיע להם ב-פיד. מה בעצם צריך לעשות לשם כך?

קודם כל, שכחו מכל השיטות הלו של עוקב-נעקב, או להפציץ מישהו בלייקים כדי שישימו לב אליכם. בחלק מהמקרים זה גם יכול להוביל לצרות ולחסימות לא עלינו. הכי חשוב לזכור הוא שתוכן איכותי שמייצר עניין, מעורבות והשתתפות של הקהל שלכם, זו המטרה שאתם תמיד צריכים לשאוף אליה.

אלו ששת המרכיבים שישפיעו על אופן החשיפה של התוכן שלכם:

  • העניין של המשתמש בתוכן – נקבע על פי התנהגותכם בעבר בתוכן דומה.
  • עדכניות הפרסום – מתי לאחרונה שותף הפוסט.
  • מערכת היחסים עם יוצר התוכן – נקבעת על פי המעורבות שלכם בעבר, בתוכן של המשתמש.
  • תדירות הפרסום – אינסטגרם מציגה את התוכן הטוב ביותר שפורסם מאז ביקורכם האחרון.
  • היקף מעקב – אם אתם עוקבים אחר הרבה אנשים, אינסטגרם תבחר פוסטים וייתכן שתראה פחות פוסטים מחברים ספציפיים.
  • שימוש – אם לא תבזבזו זמן רב על אינסטגרם, תראו רק את הפוסטים הטובים ביותר.

אם לוקחים בחשבון את גורם העניין והקשר, צריך להבין שהפרסומים שלכם יוצגו לעתים קרובות יותר לאותם משתמשי אינסטגרם שראו את התוכן שלכם בעבר. פתחו את הפרופיל שלכם, כדי שיוכלו גם לשלוח לכם הודעות ישירות וכמובן לא לשכוח שהמשתמש שלכם לא יהיה "פרטי". כשתעשו את זה, הפוסטים, הסטוריז או הרילס שלכם יקבלו חשיפה גדולה יותר מאחרים.

 

מה לא יגדיל את טווח ההגעה שלכם באינסטגרם

עוקבים מזויפים:
אם אי פעם קניתם עוקבים באינסטגרם, כדאי שתקראו את הפיסקה הזו.
רכישת עוקבים היא נוהג שקודם כל, נוגד את תנאי השירות של אינסטגרם, אבל זה גם נוגד את טובת הנוכחות שלכם באינסטגרם.

 

מספר גבוה של עוקבים לא אומר כלום אם הם לא מעורבי תוכן!

אם אתם קונים עוקבים, בחלק גדול מהמקרים הם יהיו חשבונות אינסטגרם מזויפים ומשתמשים לא פעילים. התכנים והמסרים שלכם לא יהיו יעילים עבורם. בנוסף הם לא יהיו הקהל שאתם רוצים לעסק שלכם, כאלו לפחות שיתעניינו במוצר או בשרות שלכם. ובתכלס, אלו המטרות שלכם, לא?

אם קניתם עוקבים בעבר, אתם צריכים לעבור על הרשימה ולמחוק חשבונות מזויפים ולא פעילים. אל דאגה, חשוב גם לשים לב – לא לעבוד כמו בוט ולעשות את עבודת ההסרה ידנית עם טווחי זמן סבירים וטובים, כדי לא להיחסם בטעות.

 

האשטאגים פופולריים

פוסטים המכילים האשטאגים כללים מדי באינסטגרם, כאלו עם עשרות מיליוני תמונות (למשל #sports או #coffee) זוכים לטווח חשיפה נמוך. פוסטים כאלה לא יעזרו לדירוג שלכם בפיד, וגם לא יעזרו לכם להשיג לייקים כמו פעם.

הבחירה הטובה ביותר עבורכם היא להפסיק להעתיק האשטאגים קבועים – במקום זאת, עדיף שתעשו מחקר כדי למצוא את ההאשטאגים הטובים ביותר עבור כל פוסט ופוסט.

 

אופציה טובה נוספת היא להוסיף 10 האתשגים ממותגים (למשל תגיות תעשייה, מיקום או נישה), 15 האשתגים ספציפיים לעמוד התוכן שלכם ו-5 האשתגים ספציפיים לפוסט.

 

פרסום בזמן הלא נכון

 

זיהוי הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם הוא חשוב מאוד.

יש הרבה אנשים שטוענים שעדיף לפרסם בערב. אבל זה עשוי להיות שונה עבור פרופילים שונים וקהלי היעד שלהם. אם אתם רוצים לדעת מתי קהל האינסטגרם שלכם הוא הפעיל ביותר, השתמשו בתובנות שאינסטגרם נותן לכם בהנתוני המשתמשים שלכם, ככה תוכלו לקבוע את הימים והשעות הטובים ביותר עבורכם.

אם אתם נותנים מענה לקהל מחלק אחר של העולם, חיוני להשתמש בתזמון מדיה חברתית. זה יעזור לכם להגיע לקהל שלך בזמן שהם פעילים (שלפעמים עשוי ליפול מעבר לשעות העבודה או אפילו בזמן שאתם ישנים).

 

 

11 רעיונות להגדלת החשיפה באינסטגרם

  1. לפני ואחרי

לא משנה מה אנשים אומרים, התוכן של לפני ואחרי מקבל הרבה מאוד חשיפה. אם אתם/ן עוסקים בתחום הביוטי, תוכלו לצלם את עצמכן עם ובלי איפור ולשלב אותם לקולאז' או לפוסט קרוסלה.

הראו כיצד יכולות האיפור השונות  או מוצרי היופי שלכם יכולים לשנות את המראה של האדם, כמה העור של האדם יכול להיות זוהר תוך שניות. צרו אינטראקציה עם העוקבים שלכם/ן, פנו אליהם בבקשה לנסות את מוצרי הקוסמטיקה והשתמשו בתמונות שלהם עם האשטאג ממותג.

 

  1. הראו את האני האמיתי שלכם

עד כמה שזה נשמע קלישאתי, הקוראים רוצים לראות אנשים מאחורי הפוסטים. חשיפת הפנים שלכם ברשתות החברתיות עושה פלאים.

הציגו את המומחיות שלכם, תנו לקוראים שלכם לסמוך עליכם – ולא במותג אנונימי. אני יודע שזה עשוי להיות קשה להשוויץ או להראות את עצמכם, אבל זה בהחלט יפיק תוצאות!

 

  1. פוסטים של – בקרוב

מתכננים להשיק שירותים חדשים בקרוב? או אולי אתם מתכננים נסיעה עסקית? צרו ספוילר מהנה לגבי שירותים חדשים, נסיעות עתידיות או קורסים חדשים. זה יגרום לקוראים והצופים בכם להשתוקק בציפייה – אפשר להשתמש במדבקת הספירה לאחור בסטורי כדי להגביר את רמת ההתרגשות אפילו יותר.

 

  1. חידונים וסקרים

רוצים להגביר את המעורבות? הפעילו סקרים!

אתם יכולים ללכת על בטוח ולשאול את העוקבים שלכם שאלות פשוטות, כמו:
ההעדפות שלהם – כמו הצבע או הטעם האהובים עליהם משהו שיגרום להם לשתף אתכם פעולה בקלילות.

ישנן מספר תכונות של אינסטגרם שיעזרו לכם ליצור תוכן אינטראקטיבי, לשפר את שיעור המעורבות וכתוצאה מכך להגדיל את טווח החשיפה של הפוסטים שלכם. סקרים, חידונים, שאלות וכדומה. הפעלת סקרים וחידונים לא רק תגדיל את טווח החשיפה והמעורבות שלכם, אלא גם תעניק לכם הבנה טובה יותר של הקהל שנחשף אליכם.

 

  1. תוכן לא מושלם

האידיאליות של אינסטגרם היא כבר זמן רב מושא לדיון: הפלטפורמה עשויה להשפיע על ההערכה העצמית של האדם ולהוביל לבעיות נפשיות כמו חרדה או אפילו דיכאון.

למשתמשי אינסטגרם או לפחות לרובם נמאס מגוף מושלם, תלבושות יקרות ויעדי נופש טרופיים. הם רוצים אותנטיות. תהיו כנים; זה עובד כמו מגנט.

 

  1. שיתוף השראה

תייגו את הפרופילים של המשתמשים שאתם אוהבים או רוצים לפרגן להם, כדי שיוכלו לראות ששיתפתם את התוכן שלהם. ואם הכל יעבוד טוב וההרגשה תהיה הדדית, הם ישתפו מחדש את הסטורי או הפוסט שלכם וכך גם אתם תוכלו ליהנות מחשיפה נוספת.

 

  1. טיפים חינמיים והדרכות

לספק לעוקבי וגולשי אינסטגרם תוכן שהם יכולים להשתמש בו ולהטמיע בחייהם זה עובד נהדר. השימוש בתוכן הזה מפעיל מיד רפלקסים של מעורבות: אנשים שומרים את הפוסטים האלה, מתייגים חברים בתגובות ומשתפים תוכן בסטוריז שלהם. כך בקלילות תוכלו להגדיל את החשיפה של הפוסט שלכם.

חשבו איזה סוג של תוכן שימושי תוכלו ליצור עבור קהל היעד שלכם. לדוגמה, אם אתם עוסקים בכושר, הקליטו מספר תרגילים. ניתן גם ליצור פוסט קרוסלה עם טיפים שימושיים לתרגילים קלילים שמתאימים ליום יום.

 

  1. תיוגים גיאוגרפיים

תגים גיאוגרפיים הם מקור לתנועה, והם מאפשרים למשתמשי אינסטגרם אחרים להגיע לפרופיל שלכם תוך כדי גלישה בין תמונות שצולמו במיקום נתון.

התגים הגיאוגרפיים עובדים טוב במיוחד כאשר תשתמשו בהם בחוכמה. לדוגמה, אם תבחרו מקום פופולרי מאוד או תג גיאוגרפי כללי מאוד (למשל מדריד או ספרד), יהיה קשה להביא את התוכן שלך לראש. חשבו על רחוב או בית קפה מסוים.

תגים פחות פופולריים ו/או כלליים יבטיחו סיכויים טובים יותר להרחיב את טווח החשיפה של הפוסט שלכם

 

  1. שיתופי פעולה

נסו למצוא משפיען/נית או משתמש עם קהל מספיק גדול, מישהו שרלוונטי לנישה שלכם. כדי לגרום לשיתוף הפעולה להגדיל משמעותית את טווח החשיפה של פרסומי האינסטגרם שלכם, תוכלו לבקש מהם להמליץ ​​על הפרופיל שלכם עם וידאו אוטנטי ומלהיב.

 

  1. האשטאגים באינסטגרם
  • האשתגים נחוצים כדי לנווט במהירות לנושא שמעניין אותך.
  • בחרו את ההאשטאגים שלכם בחוכמה. אם אתה משתמשים במילה באנגלית, הפרסום שלכם יכול גם להגיע אוטומטית למשתמשים מכל העולם.
  • אל תשתמש ברווחים בתוך האשטאג, ואם ההאשטאג שלך מורכב מיותר ממילה אחת, הפרד את המילים באותיות גדולות. זה יהפוך את ההאשטאג שלך לקריא לכולם, כולל אנשים עם לקות ראייה שמשתמשים בתוכניות טקסט לדיבור לגלישה במדיה חברתית.
  • כדי שהפוסט שלכם יהיה אסתטי, ניתן לשים את ההאשטאגים שלכם בתגובה הראשונה שלך. מה שכן, הדעות בנושא חלוקות. חלק גדול מהאנשים טוענים שכדאי לשים את האשתגים בתור חלק מהמלל בפוסט.

 

  1. תוכן וידאו

שיווק וידאו הוא סוג התוכן הדיגיטלי בעל הביצועים הטובים ביותר. זה מניע יותר מעורבות מכל סוג אחר של תוכן מדיה חברתית. ישנן אפליקציות רבות לעריכת וידאו בחינם שיעזרו לך להתחיל, והן זמינות הן לנייד והן למחשב שולחני.

 

לסיכום

הגדלת טווח החשיפה באינסטגרם היא משימה מייגעת, אבל היא ניתנת לביצוע, גם בלי להשקיע בקידום ממומן באינסטגרם. לאחר שקראתם כיצד פועל אלגוריתם האינסטגרם, מה עשוי להפעיל אותו ומהן כמה טקטיקות מוכחות כדי להגביר את טווח ההגעה של הפרסומים שלכם באינסטגרם, עכשיו הכל תלוי בכם, כדי שתוכלו להעביר את המסר שלכם ולקבל חשיפה גדולה בהתאם!

תודה שקראתם עוד פוסט בבלוג המצוין שלי!

אם אתם מעוניינים בקידום עבור הנכסים הדיגיטליים שלכם? לחצו למטה להשארת פרטים ואצור קשר בהקדם :)