לשונית האקספלורר היא לא מקום חדש עבור הגולשים של אינסטגרם, אבל עבור המפרסמים השונים, זו בהחלט חוויה חדשה. רוב הגולשים יגיעו ללשונית האקספלורר אם הם ירצו לגלות תוכן חדש מהתחומים הקשורים אליהם והמשתמשים השונים שאחריהם הם עוקבים. עכשיו בזכות השינוי של אינסטגרם, הם גם יכולים להכיר חנויות מכירה ואפילו ליצור קשר עם עסקים או יוצרים חדשים, ומה שהכי טוב בכל העניין הזה, שהכל נבנה על בסיס תחומי העניין שלהם.
אחד הדברים היותר טובים בדף האקספלורר הוא, שכל דף אקספלורר הוא ייחודי עבור כל גולש. זאת אומרת שהתוכן בעמוד זה נעשה על פי פרסונליזציה ייחודית לגולש המבוססת על תחומי העניין האישיים של הגולש (אחרי מי עוקבים, למי עושה לייקים, למי כותבים תגובות ועוד).
התוספת החדשה של אינסטגרם נותנת מיקום פרסומי חדש לעסקים שיכולים דרכו למצוא קהל יעד נוסף שאולי עד היום לא הצליחו להגיע אליו.
בואו נדבר במספרים:
200 מיליון – זהו המספר החשבונות הפעילים המשתמשים בלשונית האקספלורר מדי יום.
50% – מכל החשבונות באינסטגרם משתמשים בלשונית האקספלורר מדי חודש.
83% – מכלל הגולשים טוענים שהם מגלים מוצרים או שירותים חדשים בזכות האקספלורר.
למה אינסטגרם רוצה שנפרסם באקספלורר?
המודעות יתנו למפרסמים הזדמנות להגיע עם הקמפיינים שלהם לקהל חדש ורלוונטי שעדיין לא נחשף אליהם כלל. כאשר המטרה הכוללת של אינסטגרם/פייסבוק (אותם בעלים ואותה מערכת פרסום) הוא לייצר עוד מקומות שיעזרו למפרסמים בתהליך הגדילה שלהם (וכמובן להשקיע עוד כסף בפרסום ממומן).
אז איך מודעות האקספלורר יופיעו?
כשתגלשו בלשונית האקספלורר ותלחצו על תוכן כלשהוא כדי לראותו בצפייה במסך מלא, תוכלו לראות את הפרטים המלאים של אותה המודעה ממש כמו פוסט רגיל לכל דבר. שם כבר יחכה לכם כפתור של הנעה לפעולה על פי בחירת המפרסם.
שימו לב: מודעות האקספלורר יופיעו בגלישה רגילה במסך האקספלורר. ולכן הן לא מופיעות בנושאים השונים המופיעים למעלה או ב IGTV, וכן גם לא ימצאו בשופינג או במיקום של סטוריז.
היעוד של פרסום באקספלורר
המחשבה העיקרית וזו שמובילה את אינסטגרם (וגם פייסבוק – היוש צוקי) היא לנסות לגבור על נושא המפרסמים הנקראים "משפיענים" שבעצם עוקץ את מערכת אינסטגרם ולא תמיד נותן להם שליטה מלאה (בעיקר מהרווחים), ובכך בעצם לייצר קשר ישיר ומיועד למפרסמים על בסיס תחומי עניין וגם על בסיס חשבונות שהמשתמשים השונים כבר עוקבים אחריהם כיום. הכל כחלק מהבסיס ליצירת מודעות מדויקות עד כמה שניתן. חשוב לזכור, קהל היעד שעוקב אחריכם הוא קהל היעד החשוב לכם בתור מפרסמים. במידה ותשקיעו בעוקבים שלכם עם תוכן ראוי ומתאים לכם, תוכלו לייצר לעצמכם גם חשיפה ממומנת מדויקת לצרכים של העוקבים.
למקור הידיעה במגזין אינסטגרם:
https://business.instagram.com/igb/a/ads-in-explore