עשה ואל תעשה – 10 טיפים חיוניים לדף פייסבוק עסקי

שתפו!

הגיע הזמן להסתכל לדף העסקי שלכם בלבן של העיניים ולהבין אחת ולתמיד ולהתמודד עם האמת העירומה.
על מה מעידה כמות לייקים גבוהה? האם יש קורלציה בין כמות לייקים לבין מכירות? על מה חשוב לשים לב כשיוצרים דף עסקי ואיך נכון לקדם אותו? את כל התשובות לשאלות ריכזתי בצורת טיפים שכדאי מאוד ליישם.

 

1. כמות גדולה של לייקים בעמוד עסקי אינה מעידה על פעילותו של הדף. כמות גדולה של לייקים יכולה להיווצר גם בגלל קמפיין טוב שנעשה אפילו לפני כמה חודשים אחורה. על מנת לדעת אם דף עסקי מספיק פעיל כדאי פשוט לעבור על הפוסטים השונים שעולים (בתקווה) באותו הדף ולראות מה הם מייצרים מבחינת מעורבות (קחו גם בחשבון שיש דיבור על זה שפייסבוק הולכים להעלים את המספר של כמויות הלייקים בעמוד).

 

2. לכל דף עסקי כדאי שיהיה גם קידום ממומן. יוצאי הדופן אלו הדפים הוויראליים שהצליחו למצוא טרנד שתפס חזק (וגם אז, זה כנראה זמני) או אם אתם סלב משובח. ללא קידום ממומן, הצמיחה של הדף תתנהל בעצלתיים ותהיה קטנה ביותר.

 

3. בדף עסקי חשוב שנקפיד על תוכן שנותן ערך לקהל העוקבים. אחד הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם, הוא התמונה או הוידאו המצורפים. המלל והקריאייטיב שמתלווה חייב להיות מושך ובגודל המתאים.

 

4. לכל דף עסקי יש שם, אך חשוב לתת שם מתאים לסוג הפעילות שאתם מייצרים. מדי יום ישנה עליה עם שימוש במנוע החיפוש של פייסבוק, לכן מומלץ להוסיף את תיאור המקצוע בשם הדף. למשל, 'טל סעדון – קידום עסקים ופיתוח אתרים' וכאשר מישהו יקליד במנוע החיפוש את המילה בניית אתרים או אפילו מושגים דומים, הדף יעלה בתוצאות שפייסבוק יספקו לגולש.

 

5. דפים עסקיים צריכים לייצר הצעה קונקרטית לגולשים השונים. זה נחמד להציג עבודות או לכתוב פוסטים עמוקים ומלאי ערך, אך עדיין כדאי שתשלבו בו הצעה שווה לגולש.

 

10 טיפים לניהול דף עסקי בפייסבוק

 

6. מתכננים להעלות תוכן חדש בעמוד? כדאי לנסות להקפיד להעלות תוכן חדש פעם ביומיים (בערך). נסו לגוון עם תכנים מגוונים על מנת לא לשעמם את הגולשים השונים (פעם פוסט תמונה, פעם פוסט וידאו על פעילות שלכם, פעם פוסט טיפ, פעם פוסט עם הצעה שווה וכו).

 

7. לכל תוכן כדאי לצרף תמונה או וידאו. שימו לב, קיימים לא מעט מאגרי תמונות ברשת. חלקם יהיו חינמיים חלקם ידרשו תשלום חודשי שונה. שימו לב לקרוא את חוקי השימוש בתמונות (הוא משתנה בין אתר לאתר).

 

8. דף עסקי יכול לייצר אינטראקציה גבוהה עם הקהל אך עדיין לא לייצר מכירה אחת. חשוב להתכונן כמו שצריך למה שנרצה להציע לגולשים על מנת שלא נמסמס את האפשרות לייצר מכירות בפוסטים הרלוונטיים.

 

9. קידום ממומן – העדיפות היא לא לעשות קידום מתוך הדף עצמו אלא במסודר דרך מנהל המודעות של פייסבוק. במנהל המודעות האפשרויות הפילוח הרבה יותר רחבות ומדויקות. את קהל היעד ניתן לפלח לפי גיל, תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי ועוד מספר אפשרויות שונות. אני יוצא פה חוצץ נגד קמפיין לייקים. וכמו שאני תמיד אומר, עם לייקים לא הולכים למכולת. המטרה היא פניות ופניות איכותיות שיהיו שוות ערך עבורנו.

 

10. תחרויות, שיתופים ושאר חיות – באופן כללי ממליץ מאוד אל תעשו את זה!
קהל היעד שמגיעים בגנות תחרויות כאלו הם לרוב קהל לא טוב שכנראה לא באמת ירצו את המוצר שלכם או יתעניינו בו, אלא פשוט ינסו לזכות בפרס שלכם וזהו. ברגע שתעשו דבר כזה, זיהמתם את קהל היעד שלכם בתוך האתר וזה יכול להרוס לכם בהמשך את הקמפיינים הממומנים.

תודה שקראתם עוד פוסט בבלוג המצוין שלי!

אם אתם מעוניינים בקידום עבור הנכסים הדיגיטליים שלכם? לחצו למטה להשארת פרטים ואצור קשר בהקדם :)